Všeobecné obchodní podmínky

Obchodní podmínky fyzické osoby podnikající dle živnostenského zákona: Lukáš Dorinský, nar. 18. 1. 1988, IČ: 76570835, neplátce DPH, se sídlem Broumov, - Nové Město, Provaznická č. p. 157, PSČ: 550 01, (dále jako „Provozovatel“).

I.
Všeobecná ustanovení

Tyto obchodní podmínky (dále jako „obchodní podmínky“) byly zpracovány dle ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jako „Občanský zákoník“) a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (dále jako „Zákon o ochraně spotřebitele“), a dalších účinných právních předpisů. Tyto obchodní podmínky jsou umístěny na adrese www.opravsisam.cz/obchodni-podminky.

Provozovatel poskytuje své služby v následující provozovně (dále jako „Provozovna“):
Broumov, Barvířské náměstí, PSČ 550 01 (Samoobslužná provozovna)

II.
Definice pojmů

Pro účely těchto Podmínek a vztahů mezi Provozovatelem a Zákazníkem mají níže uvedené pojmy následující význam:

Služba“: Službou se rozumí oprávnění Zákazníka využít Provozovnu Provozovatele v rozsahu jednoho místa pro stání silničního motorového vozidla ve sdílené dílně k provedení opravy vozidla, včetně oprávnění využití vybavení Provozovny a spotřeby energií v Provozovně. Bližší časové a věcné podmínky rozsahu poskytované služby a cena služby jsou uvedeny v Provozním řádu a ceníku Provozovatele.

Webový portál“: Internetové stránky Provozovatele na adrese www.opravsisam.cz, sloužící k poskytování informací ohledně Služeb poskytovaných Provozovatelem, k objednávání služeb. Ke správné funkčnosti objednání a úhrady služby na tomto portálu je nutné mít nainstalován webový prohlížeč Microsoft Edge, anebo Google Chrome. 

Zákazník“: Osoba (fyzická i právnická) užívající Webového portálu pro uzavření smluvního vztahu s Provozovatelem za účelem využívání služeb poskytovaných provozovatelem.

Samoobslužná provozovna“: Provozovna, ve které si Zákazník objednává Službu přes Objednávkový systém provozovaný Provozovatelem na Webovém portálu Provozovatele, umožňující Zákazníkovi využít Službu Provozovatele.

III.
Smluvní vztahy

Provozovatelem a osobou odpovědnou za možnost využití Služeb je pouze Provozovatel.

Zákazník objednáním Služby uzavírá smluvní vztah s Provozovatelem.

Za provedení a splnění Smlouvy o službě, včetně kvality a rozsahu nabízené Služby, je odpovědný výlučně Provozovatel, který si vyhrazuje právo na její změny. Pro účely těchto Podmínek je pro uzavření smluvního vztahu podstatnou podmínkou uhrazení ceny za poskytnutí Služby ze strany Zákazníka ve prospěch Provozovatele. Nebude-li výslovně stanoveno jinak, veškeré nároky ze Smlouvy o službách, včetně případného vrácení uhrazené částky, je Zákazník povinen uplatňovat přímo u Provozovatele v souladu s reklamačními podmínkami dle těchto Všeobecných obchodních podmínek.

Využitím služby Provozovatele anebo registrací na Webovém portálu Zákazník vstupuje do vztahu s Provozovatelem v rozsahu uvedeném v těchto Podmínkách, zejména v souvislosti s ochranou osobních údajů Zákazníka a vyjadřuje svůj výslovný souhlas být vázán Podmínkami.

Platbu za objednanou a uhrazenou službu není možné vracet.

IV.
Podmínky a rozsah poskytované služby

Podmínky a rozsah poskytované Služby jsou uvedeny v Provozním řádu a ceníku na adrese www.opravsisam.cz/cenikwww.opravsisam.cz/provozni-rad.

Službu lze objednat přímo u Provozovatele, s provedením hotovostní úhrady. Dále lze službu objednat elektronicky, prostřednictvím Webového portálu, a uhradit způsobem v něm uvedeným..

V.
Reklamace

Případné reklamace týkající se termínu a rozsahu poskytnuté Služby je Zákazník povinen oznámit bezodkladně po čerpání služby elektronickou poštou emailem uvedeným na Webovém portálu. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel. Výpadek Webového portálu nelze učinit předmětem reklamace.

Objednáním služby souhlasí Zákazník se zněním Všeobecných obchodních podmínek, a se zněním Provozního řádu provozovatele.

Zákazník je povinen po učinění objednávky prostřednictvím Webového portálu neprodleně zkontrolovat příslušnou emailovou schránku a v ní potvrzovací email s uvedením termínu rezervace služby.

V případě neobdržení potvrzovacího emailu, oznámí Zákazník tuto situaci neprodleně na emailovou adresu info@opravsisam.cz. Registrovaný Zákazník může svou objednávku včetně čísla objednávky dohledat po přihlášení do svého účtu na Webovém portálu.

Zákazník je povinen uplatnit rezervovanou Službu v termínu potvrzeném Provozovatelem.
V případě neuplatnění čerpání Služby v příslušném termínu dochází k propadnutí objednávky bez nároku na vrácení platby.

V případě chybně zadané emailové adresy při vytváření objednávky, oznámí Zákazník tuto situaci neprodleně na emailovou adresu info@opravsisam.cz, nejpozději do 3 kalendářních dnů od okamžiku provedení objednávky. Jestliže tak ve lhůtě shora uvedené neučiní, dochází
k propadnutí objednávky bez nároku na vrácení platby.

Na jakékoli další reklamace vycházející z porušení povinností Zákazníka po objednání služby prostřednictvím Webového portálu nebude brán zřetel. Případné další spory budou řešeny právní cestou dle právních předpisů ČR.  

VI.
Vracení úhrady za službu a výhrady Provozovatele

Podmínky pro vracení úhrad v případě úplného uzavření Provozovny či omezení otevírací doby určuje Provozovatel do 10 dnů od zjištění této skutečnosti. Zákazník uplatí svůj nárok přímo vůči Provozovateli. Zákazník bude v případě uzavření provozovny, či omezení její otvírací doby, informován o způsobu kompenzace na Webovém portálu, případně formou odpovědi na dotaz zaslaný elektronicky na emailové adrese info@opravsisam.cz.

Vrácení úhrady za nevyčerpanou službu z důvodu spočívajícího na straně Provozovatele nese Provozovatel v plné výši.

VII.
Ochrana osobních údajů

Poučení o tom, jak Provozovatel zpracovává osobní údaje, je uvedeno na Webovém portálu.

VIII.
Závěrečná ustanovení

Ustanovení směřující k ochraně spotřebitele dle právních předpisů a těchto podmínek se nevztahují na Zákazníky, které do smluvních vztahů s Provozovatelem vstupují jako podnikatelé.

Vyžaduje-li Zákazník vystavení faktury - daňového dokladu, je potřeba zažádat o vystavení Provozovatele zasláním požadavku na emailovou adresu info@opravsisam.cz.

Pokud by se stalo některé ustanovení těchto Podmínek neplatným, neúčinným nebo nevymahatelným, zůstává platnost, účinnost nebo vymahatelnost ostatních ustanovení nedotčena. Podmínky nabývají platnosti a účinnosti dne 1.6.2024 a Provozovatel si vyhrazuje právo je kdykoliv změnit.

V případě, že dojde mezi Provozovatelem a Zákazníkem (spotřebitelem) ke vzniku spotřebitelského sporu ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, E-mail: adr@coi.cz, Web: adr.coi.cz

Spotřebitel může v případě smluv uzavíraných on-line využít rovněž platformu pro řešení sporů online, Která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

+420 734 500 648Ochrana osobních údajů